nattaojullan

Alla inlägg under juni 2012

nu ska jag käka middag hos natta, vi ska äta fläskfilé med klyftpotatis, gött!!:D jaa behöver väll inte skriva så mycket mera nu! kram, kram Jullan!<33  en gammal bild på mig o silver i sommras!;)

Hej idag har ju jag o jullan o mamma varit på tävlin jag skulle ju hoppa LB i dag. Det va så dåligt under lag så jag strök mig och hoppade LC (70cm). Det gick bra jag komm till omhoppning men jag viste inte riktigt vart jag skulle så då vägrade Cayenne.sen flög jag av allt va mitt FEL jag lovar Cayenneskötte sig jätte fint jag va jätte nöjd allafal <3333 Men det räckte till en delad andra platts med Julia <333 DSM för hon hon flög av bara ;) Det gick bra för mig och Julia det är en annan Julia inte Jullan :)<3333 

 

nu har jag vaknat til liv från nattas säng, bra! natta har ju skrivit lite om dagen så jag behöver väll inte skriva så mycket bara att det blir en bra o niceig dag idag!  kram, kram Jullan!<33

Hej

Hej idag så ska jag göra i ordning CayenneIII in för tävlingen jag ska hopptävla<333:) Jag ska hoppa 3 klasser 1 klass på lördag och 2 på söndag men vet inte om jag ska hoppa 2 klasser på lördag vi ska se;)<333

Just nu sover Jullan och jag sitter framför datorn;))) Så nu har jag inte gjort så mycket jag klev upp halv 12 11,30 Jullan kommer säkert skriva ett inlägg sen så HEJ DÅ ställ vilka konstiga roliga läskiga pinsammta fråger som ni vill <333;))) ses då 

  //Kram Natta kram på er ses då <3333333

nu sitter jag o natta o käkar en macka, gött! sen ska vi ta lite godis o käka chips, sen ska vi kanske sova, tråkkkk! men nu har vi det lite kul iallafall. snart ska vi se på film!:) ska bli as kul!! kram,kram Jullan!<33  

Hej Jag och Julia har gjort en ny blogg vi kommer skriva på den vad vi gör på dagarna hoppas ni kommer kolla på den mycket vi kommer ha några tävlingar och sånt hoppas ni gillar bloggen :):)<333

Julia: Är 13 år och har brunt hår och bruna ögon. Julia ÄLSKAR sin egen ponny Silver Star den är brun och är ett sto (tjej) Julia tränar o tävlar dressyr och hoppning fast gillar mera hoppning än dressyr:)<333

Nataljé: Är 12år och har ljustbrunt hår och blåa ögon. Nataljé ÄLSKAR sin egna ponny CayenneIII hon är vit grå och är ett sto(tjej)  Nataljé tränar hoppning o dressyr och tävlar också det fast gillar mera att tävla hoppning<333

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards