nattaojullan

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

tjenare

Idag har jag varit hos frida och sett OS-Hoppning roffe va skit duktig sveriges lag ligger bra till men en trilla av alla andra i sveriges lag gick 0 fel. Torsdag fredag va jag i ö/vik och tävlade det gick bra på trosdagen sen på fredagen så hoppade jag LA det va min sista LA och jag kom 00 i grunden sen i omhoppningen kom jag också 00 så jag vart 00.00 så nu blir det medelsvår i vännes juhoo vad det flygerframåt:)<3333

kan inte lägga upp någon bild sorry ses

kram natta   uch vad jag inte längtar tills det blir kallt med att det blir JUL är en bonus


 
 
Ingen bild

jag igen

8 augusti 2012 23:49

Några frågor. Natta hur högt är medelsvår? Hur länge har du hafft din ponny? Jullan hur länge har du hafft din ponny? Är hon frisk nu? Vad tycker ni är roligast av hoppning och dresyr? Frågan sist till er bådda.

Nataljé Svensson å Julia Nejati

9 augusti 2012 21:49

natta: medelsvår för b-ponny är 100cm hur länge jag har haft CayenneIII 2ÅR OCH ETT HALVÅR jag svara åt jullan japp får snart börja skritta hon tror jag natalje o jullan tycker att hoppning är bättre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bloggrape här då;o YOLO hihi jag heter Elin!

Av Nataljé Svensson å Julia Nejati - 30 september 2012 22:18

Tittar nu på bloggen typ 2 månader senare å ingen har skrivit av oss!! Nu måste jag få in det i hjärnan, måste säga till Nataljé! Ja för 2 veckor sen så började jag galoppera med silver var 3:e lycktstolpe! Idag så skulle jag börja med böjda spår på ...


tja tja bloggen! jullan här.... skojja heej!<33 har typ inte skrivit på typ en månad sorry, ja igår fick jag börja trava lite,    det var kul!:D har typ inget mera att skriva:(    lill silver<33   en bild från förra sommaren på silver när v...

Sitter på skolan å har rast! Har inget att skriva om idag kanske senare, men igår färgade jag håret lite ljusare, blev bra!:)Jullan...

Nu är jag på väg till nataljé å vi ska bada, hihi ska bli kul sen ska vi fara till surf å bygga bana till helgens tävling. Satt i bilen å hörde en reklam om hippologum(Umeå ryttar förening) det var kul!!:) ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards