nattaojullan

Alla inlägg under juli 2012

Hej idag har vi sett på slott och spelat minigolf.Jag vann minigolfen sen nu är vi hemma i stugan vi åt plankstek till middag idag 😃 Nu ska jag o mamma se John charter:))) ses då jag hade verkligen lagt upp en bild men jag gör inlägg från mobilen så jag kan inte lägga in bilder idag eller i morgon kanske i över morgon :)

Tja idag har vi varit på Grönalund:D Det va jätte kul vi åkte olika Karuseller... Jag åkte Kvasten Vilda Musen flygandemattan och sveng gungan. sen snurrade vui hjulet då vann vi 4 saker en M,MS Daim och Sport sen ett gusserdjur!!!!!!! Se for vi hem nu sitter vi på hotellet och åt mat

                 många kramar natta 

Justet förlåta att jag gör så mycket ja juste glömde det. Men jag köpte ett nytt skal!!!!!! rött buldit ch bling bling ett sånt rött

  // natta

Jag ser på solsidan nu kollllllla nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Hej idag har det rängnat konstant här i stokolm så vi har sett på BIO i stället :OOOO Vi såg något med Dingosarger typ något sånt!!!! Det va inte så bra men sen efter det så for vi på hotellet då åkte vi Klutet runt Globen det va asa läskt det PIRRADE i magen nu ska vi äta PITZZA GÖTT SES MÅNGA KRAMAR NATTA

 

Tja det har varit en tung bil färd till stokolm:O Först till Timrå och va där i 2 timmar typ:p Sen till stokolm i 5  timmar suck men nu är man på marken i gän sitter på hotell rumet nu och chillar ska snart ta något i magen hade jag tänkt:)))!!! Vi fick ett fint hotell rum<33 Sen fick barna en glassssssssssssssssss om fagen på hotellet jippi hahahha dom trode att vityp va 6år då fick vi en liten påsse med lite saker typ en ballong,ritblok,penna och GODIS!!!!!!!!

    FÖRLÅT MEN FAN VAD JAG SAKNA DIG CAYENNE3 <3333333 O SÄLKLART JULLAN OCKSÅ <33333 :);O

 

Nu har jag käkat frukost å nataljé är i Stockholm snart dom for vid åtta så dom är nog framme om några timmar😊 jag ska snart ut å rida pridde sen så ska jag ut å gå med silver i en kvart😊skriver mera ikväll!!😄😄 //Julia❤❤😘😘

Jaha, sitter här i gamla lägenheten i röbäck, ska hem till hästarna snart i gräsmyr. Idag har jag varit på Pegasus å köpt ett par röda JW ridhandskar å lämnat in mitt dressyr schabrak för brodering:) ska hämta den på tisdag då silver ska in å kolla sitt knä. Hopps hon är frisk, har 0 tålis!!!!:O Jullan!!❤❤

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards