nattaojullan

Alla inlägg under juli 2012

Nu ska jag äta på Kina resturang! Ska bli gött skriver mera sen!! Kram, kram Jullan!!<33

Hej nu dom här dagarna lördag till mpåndag alltså till idag så har jag sovit hos Jullan:)<3333 vi har haft super kulit:)) Sen så  har vi tagit kvällsdopp:))<333 Jag har galopperat pridde och jullan har galoppera Holle:)))vi va ute i tre timmar bara för att ta ett litet dopp med hästen o ponnyn:)))) Menidag så har vi varit på stöksjöbadet och adat och solat!!!!!!//KRAM NATTA O JULLAN     aja min hjälm va det är inte min hjälm ju det är jullans gammmmmla hahahhaha sen hon va 6år typ va tvungen att ha det hjälmen fanns ingen annan hjälm hade glöööööööööömmmmmmmttttt minnnnn :(( hahahahahahhahah '' kram natta o jullan

*A*

*A* VA JAG ÄLSKAR MIN PAPPA:)<33 I förgår så fick jag en ny dator och den va röööööööd!!!!!!!!!!:)<333

nu slka jag rida 2 ponnysar CayenneIII och en kompis ponny!!!!!!:)<333333 i förr går till i går så sov jag hos jullan vi målade hinder så ja fick lite målafärg på mig!!!!!!!!!!

  // natta<33:))):*:*

hej

Hej idag så ska jag inte göra så mycket:(!!!!!!! Min ponny skötte sig exselent på hoppträningen jag kommer lägga in mer bilder när jag får min dator:)<333!!!!!! Nu ska jag se kompisar på internet så hej då jag kommer att lägga in sjukt mycke bilder när jsg får min dator!!!!!!!!!<33333:)

 

Nu sitter jag här ute med mamma bredvid o hästarna på gården/ åkern:) snart ska jag måla hinder:) det kommer att bli kul o jobbigt. Just nu försöker pridde att rulla sig men gick åt skogen, ingen rullning!:) ja nu ska jag in i dricka läsk!:D kram, kram Jullan!<33

Hej idag ska jagvara med Tova  Senare idag så ska jag hoppträna CayenneIII roligt <33 Kankske fara till stranden :)<3333 Hej då kram natta

kunde inte ladda upp en bild nu men kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)<33333


Nu ska jag snart sova, idag kom pridde o holle ut till gräsmyr som vi bor i o ligger 32 kilometer utanför Umeå. Om två far kommer min kompis Louise ( Lollo) o vi ska rida pridde o holle hela tiden o kanske ha en liten hopptävling som ska bli kul. Aja nu ser jag på tv o har tråkig ska ta lite cola nu o ha det gött alla läsare!!:)

Hej jag komm 2:a i helgen både lördag o söndag nu har jag inte riktigt tid att skriva aja nu är jag med wilma vi har varit på badstranden i dag sen i morse så vacknade jag upp sen såg jag att Cayenne o Royal va lösa då sprang ja ner och slöppte in dom har inte tid att skriva mera Julia va fantaskist i helgen älska dig och er alli hopa:)<333

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards